.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
35 كشته در حوادث رانندگي گيلان

فرمانده پليس راه گيلان گفت: در 17 روز گذشته 169 فقره تصادف در جاده‌هاي گيلان رخ داد كه در پي آن 220 نفر مجروح و 35 نفر كشته شدند.

غلامرضا سيري با اشاره به وضعيت تصادفات رانندگي در خرداد ماه جاري افزود: بيشترين نوع تصادفاتي كه در اين ماه به وقوع پيوست، خروج از جاده و واژگون شدن وسايل نقليه بوده است.
وي با بيان اينكه 25 فقره تصادفات بر اثر واژگوني رخ داد، اظهار داشت: اين ميزان معادل 15 درصد كل تصادفات مهم است.
سيري تصادفات واژگوني را بيشتر در محورهاي كوهستاني استان نظير ماسوله، جاده امامزاده ابراهيم، محور ديلمان، جاده خلخال و محور قلعه جاده گرمابدشت رحيم‌آباد رودسر عنوان كرد.
فرمانده پليس راه گيلان علت اصلي خروج از جاده و واژگون شدن خودرو در اين محور را عدم رعايت سرعت مطمئنه و كم توجهي و كم دقتي رانندگان به جلو و شرايط فيزيكي راه در طول مسير دانست.
وي ادامه داد: با توجه به شرايط ويژه اغلب جاده‌هاي كوهستاني مانند كم عرض بودن، شيب‌هاي تند سربالايي و سرازيري، پيچ‌هاي تند با زاويه ديد منفي، نداشتن شانه خاكي مناسب، اختلاف سطح آسفالت با شانه راه، مشرف بودن به دره و ...، رانندگان و مسافران بايد براي حفظ سلامت و ايمني خود و ديگر استفاده كنندگان از جاده‌ها دقت و توجه بيشتري داشته باشند.
سيري با بيان اينكه رانندگان بايد با سرعت مطمئنه حركت كنند و از لايي‌كشي و سبقت‌هاي غيرمجاز بپرهيزند، گفت: رانندگان با صبر و حوصله و با روحيه شاد و نيت خوش‌گذراني سالم سفر كنند تا هيچ حادثه تلخ رانندگي زندگي شيرين آنها را تهديد نكند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.